Reklamácie
Ak náhodou s tovarom nebudete spokojný, prípadne ho obdržíte poškodený či nefunkčný, nemusíte vypisovať žiadne reklamačné formuláre, stačí ak nás o tom informujete najneskôr do 14-tich dní po jeho doručení emailom na info@bohostyle.sk. V ojedinelých prípadoch pri poškodení tovaru počas prepravy nám stačí zaslať foto poškodeného tovaru a nie je ho potrebné zasielať späť k nám. V inom prípade je potreba tovar zabaliť a vrátiť k nám.
Na identifikáciu balíka, používajte číslo vašej objednávky! (napísané na balíku, prípade priložené do balíka)
Spôsoby vrátenia:
1, Poštou na adresu:
Ľuboš Kravec, Mýto pod Ďumbierom 284, 976 44 Mýto pod Ďumbierom (info@bohostyle.sk, 0918 027 388)
2, Vrátenie kdekoľvek na pobočkách packeta.sk
Napíšte nám email na info@bohostyle.sk, následne vám zašleme naše ID číslo na vrátenie balíčka, ktoré nahlásite na pobočke obsluhe, ktorá vám vytlačí doručovací štítok s ktorým sa vráti balík k nám.
Po obdržaní vráteného tovaru:
Vás informujeme o jeho prijatí automatickým emailom, podľa toho, či tovar vraciate alebo reklamujete, vám buď refundujeme platbu späť na váš účet z ktorého dorazila, alebo zašleme nový tovar. (v prípade, že bol tovar uhradený na dobierku, zašlite nám prosím vaše číslo účtu na email info@bohostyle.sk)
Toto je zjednodušený postup na vrátenie tovaru, ak potrebujete viacej informácií, prečítajte si naše všeobecné obchodné podmienky.